Öratjärn


Igår var vi i Öratjärn med 8-9:an. Ganska tråkigt. Jag trodde att det skulle bli kallare än vad det var. Eftersom jag tog med mig min feta dunjacka, som mest användes av alla andra, utom mig själv =).

Det vart mysigt på kvällen när dom flesta åkt hem. Då satt vi vid elden med filtar, nån grillade korv och resten bara chillade.
Jag skulle bada också. Men fegis som jag är, så tyckte jag att det vart för kallt. Hehe, jag är en badkruka.


gustav, jag, nisse


johanna, alma, jag


nisse, gustav


malin, jag


Alma kastar ostbågar - jag fångar dem!


Almas hand, emilias hår. Min eller almas godis ;).


johanna, alma jag :D





Alla bilder i detta inlägg, är tagna med ©almasvenssons kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0