Nu blir det gräsklippning!


Det blir inget Diggiloo för mig ikväll. Jag får ju mer pengar i Stockholm om jag skippar Diggiloo. Så jag vill inte lägga ner 300kr på något som jag egentligen tycker är helt värdelöst. Det enda som är kul/gott, det är att träffa folk & käka thai-mat. Inget annat.


Jag och Ola på förra årets "Diggiloo". Jag kom ihåg vad glad jag var.. För jag, jens & martina fick sitta backstage med ola&brolle.
(fråga mig inte varför jag har en massa sträck och prickar i ansiktet. Det var ansiktsmålning där, och jag kan inte hålla mig ifrån sånt ;))


Nu ska jag ut och klippa gräs! Jag måste ju ha pengar ;).

Puss

Kommentarer
Postat av: Grannfrun

:o :O :O

Du skulle ju med nyssens - ändra sig oxå! :O

2010-08-06 @ 16:06:19
Postat av: jennifer

sööt

2010-08-07 @ 14:50:59
URL: http://www.jenfajempa.se
Postat av: saga.

de är ju gratis under 15?

2010-08-08 @ 17:06:01
URL: http://bajslaaarv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0