Nu är jag hemma igen!




Hej!

I torsdags hade vi ju träning. Och direkt efter träningen tog jag bussen in till stan. Åkte endast in till stan för att jag hade återbesök på ungdomsmottagningen, och skrev ut mer p-piller. Så på fredagen, så gick jag dit, sen sprang jag in på HM en sväng och köpte ett nytt nagellack. Kort därefter for jag hem till Hammarstrand igen!

Martina fyller sjutton på måndag. Och hon är inte hemma då. Så då åkte vi och grattade henne på fredagen istället :).
Hon ville att jag skulle göra en design till hennes nya&första blogg. Det slutade med att jag fick sova över där. (jag är så petig med designer. Dom måste stämma exakt!)


Jag, Hanna, Martina & Jens tittade på "Drag me to hell". Den var såhär.. Typ lite overklig. Men samtidigt så läskig & äcklig, så att den vart bra ändå! Så där satt vi fyra och skrek i kör.
Vi kontrade med en komedi efteråt ;). SUNES SOMMAR YEAH!


Kommentarer
Postat av: tove

Vad heter hennes blogg? :)

2010-08-14 @ 19:08:45
URL: http://tovesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0