Icke hemmakväll & monsteröga..


Det vart utgång för mig igår kväll i alla fall. Tillslut...

Var ett gäng folk ute på byn, men som drog hem ganska så snabbt. Eftersom det SPÖREGNADE och ÅSKADE typ konstant. Slutade med en FÖR lååång biltur med Jontn, Mathias och Anders. Joanna stack hem tidigare. Så sen drog jag, Anders & Mathias till Joanna, och vi kollade på lite tv.

Även att jag somnade i soffan. Joanna hade gått och lagt sig. Anders åkt hem. Och Mathias satt och kollade på filmen själv. Typiskt mig?


sötjoanna. ♥


Heheheheheh... Ja. Skulle sminka mig. Och råkade trycka in nageln in i ögat. Och ni ser ju resultatet?
Uew, warning for monster eye
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0