Första skoldagen - Avklarad


Imorse väckte papsen mig. Och som vanligt sov jag några extra minuter, i tro&hopp på att få mer energi senare på dagen. Vilket resulterar rena rama motsattsen.

Skolan var sig ganska så lik... Bara att alla människor I skolan förändrats! Asså alla är ungefär 2m långa :o.
Och äntligen fick jag träffa sötnosarna jag inte hunnit träffa på lovet ♥

Vi skulle skriva vad vi är bra på i skolan och inte. Och redan när jag greppade tag i pennan, kände jag.. "Fan! Jag skulle inte vart här nu. Jag vill ha sommarlov. Ingen skola. Snälla ta mig härifrån nån?!". På ett ungefär så kände jag.

Efter skolan gick jag och köpte en solpolett, (tills imorgon. Orkade inte sola idag) och blonderingsfärg. Köper alltid Depends blondering. Men nu har jag inte tillgång till stan på ett tag. Och jag vill blondera min äckliga utväxt + övriga håret nu!


Så skrev med mitt röda öga, så ni skulle nog tacka mig
om ni fick se bilden i stor storlek.



Godnatt sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Emil

Söt<3

2010-08-23 @ 21:59:51
Postat av: Johan Nyman

Lite klantigt att pilla dig i ögat när du skulle sminka dig tycker jag ;)

2010-08-24 @ 18:07:17
URL: http://johanyman.blogg.se/
Postat av: D

Haha aa illa att pilla ;)

Fin tjej (:

2010-08-24 @ 22:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0