Turkiet 2010

Hejsan! Ni kunde väl räkna ut att jag skulle vara hemma idag också ;).
Har nyss käkat frukost, som bestod av:

En rågkuse Fazer med ost&skinka
1glas Bravo Tropisk juice
1 grönt äpple!


Min orginella frukost. Ibland kan jag göra den lite "maffigare" med grönsaker osv.



Vi ska ju åka till Turkiet dagen innan skolavslutningen. Runt den 13: onde typ?? Och det var meningen att jens skulle med, men nu vart det inte så... Han skulle få låna pengar av min pappa. Och sedan jobba igen dom också även HOS min pappa. Typ sätta plant. Men sen så ville inte jens pappa att han skulle behöva låna pengar, utan jobba ihop dom först. Och det hade han faktiskt en poäng i.
Pappa hade bara bokat resan för mig & han, eftersom att vi inte var säker på om jens verkligen skulle med. Och sedan så gick "ändra beställnings-tiden" ur... Så ja.. Jag får tillbringa Turkiet med pappa. Fyfan vad tråkigt! Kanske inte borde klaga. Men jag avskyr verkligen att åka någonstans med familjen.

Kommentarer
Postat av: tove

Förstår inte hur du kan klaga...

2010-04-29 @ 18:33:59
URL: http://tovesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0