Solat med Johanniie (y)

Hejsan.

Idag drog jag & johanna till ptt-huset och solade 20minuter var. Vi vart i alla fall liite bruuuna.. ;) Direkt när jag solat klart, sprang jag fram till spegeln. Aaaaaahh!!! :O Jag hade fräknar över ungefär HELA ansiktet. Fatta vad panik jag fick!
- Johanna! Nu kan jag ju inte visa mig bland folk längre!! OMG!! Jag måste isolera mig!

Jag visste ju att jag skulle få fräknar när jag solade, vilket jag redan fått. Men såhär mycket? Ne, inte direkt. Tur att det lugnade ner sig efter ett tag.

blekfis!!

har nyss vart ute och cyklat en sväng. Hade ingenting och göra, fint väder, och måste börja tänka på konditionen nu när fotbollen snart börjar!
Jag + min Ipod = ♥

Kommentarer
Postat av: tove

Gillas! (Y)

2010-04-21 @ 13:02:56
URL: http://tovesandelin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Emilia goes ginger!!

Johanna goes toomat!!

2010-04-21 @ 16:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0