Skärtorsdag

Idag har vi (med skolan) varit och pimplat! Jag bor ju där vi pimplade, så för mig.. Så vart det sovmorgon! ;)
Det är lite olika aktiviteter där. Bada isvak, pimpla, lotteri, flygning. Det är gaaanska långsökt, men det är ju nånting som görs varje år :).
Och just det! Idag var det första gången iår, som jag cyklat! :D jag och johanna gick hem till mig, jag skulle byta kläder. Och dåså ville jag ta cykeln ner. Jag skjutsade johanna på min älskade "dam-cykel". (y) men såklart, jag på en cykel, ute i slask..? Jag tror att jag körde omkull fem gånger. HAHA.
Glömde tyvärr kameran hemma, men det var nog lika så bra det. Annars hade väl jag mosat den, eller att den blivit vattenskadad.
Jag vann hårvax från Goldwell! (y) toppen.

Har ätit lax, romsås med lök, pressad potatis & påskmust ikväll. Gott. Och jag tycker att det är så bra att jag äter lax i alla fall. Förut åt jag ingen fisk alls. Det fanns inte på tal, att jag skulle stoppa in en liten fiskbit i munnen. Ändrad inställning gillas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0