Bad

Hejsan. Idag var vi som sagt i stan och badade. Vi hade fritt i kanske en timma/en halv, direkt när vi kom dit. Sedan så började tjejjorna att simma 8längder, och sen killarna. Sedan fritt resten av tiden! Sjuukt nice. Men shiiet vad trött man blir efter en dag i badhus.
Jag och becca var ju såklart bäst & snabbast
i alla vatten rutchkanor ;).

Jag, ewve och becca gick upp lite tidigare från badet, och for in till stan. Becca&ewve dom pengaträden köpte kläder, och själv att man 70kr...

Vi åt såklart på MITT älsklingsställe. SUBWAY. Becca och ewve dom lodisarna hade aldrig ätit där förut, hehe. Jag äter ju där typ varje helg :D. Så jag fick bestämma macka åt dom (a). And they loved it! Vem älskar inte Subway liksom?♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0